12.12.2009 Redakce
Nadcházející 3.ročník konference Bio Summit, který se uskuteční 8. dubna 2010, v kongresovém centru U Hájků v Praze rozšíří svá témata o problematiku LOHAS (lifestyle of health and sustainability)a bude se tak zabývat i obecnou etikou v podnikání, sociální a ekologickou odpovědností či férovou spoluprací s dodavateli. Program se zaměří na způsoby výroby, prodeje a marketingu biopotravin, biokosmetiky, biotextilu a dalších bio/eko/fair produktových kategorií.
Do popředí zájmu spotřebitelů, ale i celé řady výrobců se stále více dostávají hodnoty jako jsou trvalá udržitelnost, zodpovědnost či etika. Podíl zodpovědných firem i jednotlivců, kteří investují do ekologických staveb či energeticky úsporných spotřebičů, preferují produkty na přírodní bázi, jako biopotraviny či biokosmetiku nebo kladou důraz na recyklovatelné obaly, významně narůstá. Celosvětový trh výrobků pro zákazníky LOHAS je odhadován na 400 miliard dolarů ročně, obrat s biopotavinami v roce 2008 přesáhl 50 miliard dolarů a prodej výrobků fair trade roste ročně o 30 procent.
Jak udržitelné jsou tyto produkční metody? Jaký dopad mají ekologické značky na trvalou udržitelnost? Jak se můžeme poučit od společností, kterým se podařilo na tyto výzvy úspěšně odpovědět?
Těmito otázkami se bude zabývat konference Bio Summit 2010, která se uskuteční 8. dubna 2010, v kongresovém centru U Hájků v Praze. Společnosti, které jsou v popředí LOHAS iniciativ, zde budou prezentovat své zkušenosti a podrobně diskutovat o různých cestách k udržitelnosti. Tematický záběr konference Bio Summit se tak kromě výroby biopotravin a jejich lokálním a regionálním nákupem z důvěryhodných zdrojů bude zabývat i obecnou etikou v podnikání, sociální a ekologickou odpovědností, férovou spoluprací s dodavateli, podporou biodiverzity, či kompenzací uhlíkových emisí. Program se zaměří na způsoby výroby a prodeje biopotravin, biokosmetiky, biotextilu a dalších bio/eko/fair produktových kategorií.
Na konferenci potkáte novátory z potravinářských i nepotravinářských oborů, stejně tak experty na oblast trvalé udržitelnosti a zodpovědného podnikání. Vrcholoví manažeři na seniorních postech a členové firemních „týmů pro zodpovědné jednání“ se zde budou moci poučit od zkušených špičkových manažerů a leaderů ve svých oborech u nás i v zahraničí. Poslechnou si, jak lze od „nápadů“ přistoupit ke konkrétním strategiím, novým iniciativám a nově vznikajícím nástrojům, které posouvají trvalou udržitelnost do samého centra zájmu podnikání firem.
Účast je vhodná pro zástupce oddělení strategického plánování, nákupu a využívání energie, architektonického řešení provozoven, marketingu a řízení vztahu se zákazníky, útvarů dodržování kvality a ekologických pravidel. Konference je prioritně určena pro manažery z oblasti výroby potravin, výroby kosmetických a drogistických produktů či maloobchodu, pro kontrolní a certifikační organizace, výrobce obalů, marketingové a komunikační agentury, oborové svazy, akademickou obec, zástupce médií a další.
Více informací poskytne: Antonín Parma, [email protected]
10.03.2014 | Přivolejte jaro doma vypěstovanou řeřichou!
28.07.2014 | Strava nás ovlivňuje víc, než si myslíme. Je například vědecky podloženo, že ovlivňuje tzv. biologický věk – že díky ní naše tělo rychleji stárne či naopak zůstává mladé. A jak tedy jíst správně?
22.04.2014 | Jak si vybrat správnou dietu až do domu?
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.