07.04.2015 ČTK
V nabídce internetových obchodů postrádají lidé sortiment potravin. S šíří nabídky tuzemských internetových obchodů je spokojena necelá polovina Čech, nějakou výhradu k šíři sortimentu má 52 % lidí.
Až 70 % dotázaných do 26 let postrádá minimálně jednu z hlavních kategorií zboží v nabídce zdejších internetových obchodů. Ovšem s rostoucím věkem pak nároky klesají a jako nedostatečnou hdonotí nabídku 40 % lidí nad 45 let. Lidem po padesátce pak potraviny na internetu nechybí,
"Trend nákupu potravin po internetu už se začal prosazovat i u nás, což se projevuje rostoucím počtem firem, které takovou službu nabízejí. Lze očekávat, že jich do konce roku ještě několik vznikne," uvedl obchodní ředitel NetDirectu Marek Krška. Nábytek a bytové doplňky chybí na internetu pětině žen. Za další částečně nedostatkové zboží v e-shopech považují Češi stavebniny, uvedlo to 17 % respondentů. Dvanáct procent respondentů by si přálo také širší on-line nabídku léků a drogerie.
28.05.2018 | Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj.
26.05.2018 | Obyvatelé Spojených arabských emirátů si zamilovali medovník, a to natolik, že jeden obchodní řetězec v průběhu muslimského postního měsíce ramadánu denně prodá 3000 těchto dortů z medových plátů a sladkého krému.
23.05.2018 | Ve sklepě prospaly osm generací, ale teď se vše může změnit: v sobotu v Lons-le-Saunier na východě Francie vydraží tři patrně nejstarší lahve vína v oběhu: místní specialitu, Vin Jaune du Jura (žluté víno z oblasti Jura), ročník 1774.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.