Navštivte pop-up boutik Unique Unique

Navštivte pop-up boutik Unique Unique

21.05.2012 Redakce

Až do středy 23. května se v rezidenci Mostecká 21 v Praze 1 koná již druhý ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique s tématem All For Family. Jak už název napovídá, na své si zde přijde celá rodina. Cílem organizátorů bylo vytvořit jedinečný, časově omezený prostor, v němž se harmonicky propojí kvalita a elegance s aktivitou, energií, kreativitou a hravostí.

V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem je architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkají s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie. „V letošním roce klademe ještě větší důraz na doprovodný program jednotlivých dnů,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.

pop-up

Unique Unique je letos určen celé rodině. Na své si zde přijdou všichni, kteří ve svém životě vyhledávají kvalitu, nejmodernější trendy, ale i odpočinek a zábavu. Myslí se zde na moderní, aktivní ženy, muže i rodiny s dětmi. Ti všichni zde získají množství zážitků nejen z aktuálních prezentací mnoha známých firem, ale využít mohou i speciální nákupní příležitosti a bohatou nabídku aktivit z doprovodného programu. Také letos přijali pozvání zúčastnit se projektu prestižní partneři ze všech oblastí životního stylu, ať už se jedná o bydlení, design, finanční poradenství, módu, gastronomii nebo nejrůznější požitky. Návštěvníci se mohou setkat s produkty a službami firem Erste Premier, Exx, Caldera Spas, DēLonghi, Innex, Hypnose, Miele, Moser, Stockist, Vibel, Bang & Olufsen a mnoha dalších. Každý den bude zaměřen na některé z komplexnějších témat souvisejících s životem moderní a aktivní rodiny. Kromě prezentací, konzultací, speciálních nákupních aktivit či soutěží se návštěvníci mohou těšit např. na degustace koňaků společnosti U staré studny, doutníků a kubánských rumů firmy Tabak Invest, čokoládových specialit od Mon Chocolatier, kulinářské show nebo dětský program s workshopem.

Pravidelně aktualizovaný program naleznete na www.unique-unique.cz.

Akce bude zakončena charitativní aukcí, jejíž výtěžek bude věnován na konto Nadace Leontinka, která se stará o děti se zrakovým postižením.

pop-up2

Fenomén pop-up

K prvním tvůrcům pop-upů patří newyorští a britští umělci, kteří je pořádali od 90. let 20. století. Vytipovali si opuštěnou budovu, uspořádali vernisáž a za pár dní výstavu zase sklidili. Vystavená díla byla k vidění pouze v rámci daného pop-upu, což jim dodávalo určitý nádech exkluzivity. Pokud se jedná o komerční značky, mezi průkopníky můžeme zařadit módní dům Commes des Garcons, který otevřel v roce 2004 pop-up v Berlíně. Mimořádný úspěch projektu inspiroval i další značky, např. Gucci nebo GAP. Mezi Mekky pop-upů dnes patří především New York, Londýn nebo Berlín.

PARTNEŘI PROJEKTU POP-UP BOUTIQUE UNIQUE UNIQUE

Organizátor:

Dorland

Generální partner:

Orco

Hlavní partneři:

Erste Premier, Exx

Partneři:

CalderaSpas, DēLonghi, Hypnose, Innex, Miele, Moser, Stockist, Vibel

Image partneři:

Aquapalace Praha, 1 Year & More Production, Baby Luxury, Banbin, Bang & Olufsen, Holland Flowers, Holmes Place, InterSpar, Jean Klébert, Mario Wild Flowers, McDonald´s, Mon Chocolatier, Power Plate, SSI, Tabak Invest, U staré studny

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Hlavní mediální partner:

Frekvence 1

Partneři:

Design & Home, Dolce vita, Esquire, Family Star, Golf & Style, Harper´s Bazaar, Iluxurylife.cz, Jenpromuže.cz, Jenproženy.cz, Moderní byt, Můj dům, Ona Dnes, Parlamentní listy, Rezidence, Svět potravin



Mohlo by vás zajímat

O lihoviny je menší zájem, jejich prodeje poklesly

10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.

Tak to je gól! Japonci mají málo rýže - vyjedli ji turisté?

09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.

Brambora není jen jedna: Vyznáte se v odrůdách?

11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.