21.05.2012 Redakce
Až do středy 23. května se v rezidenci Mostecká 21 v Praze 1 koná již druhý ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique s tématem All For Family. Jak už název napovídá, na své si zde přijde celá rodina. Cílem organizátorů bylo vytvořit jedinečný, časově omezený prostor, v němž se harmonicky propojí kvalita a elegance s aktivitou, energií, kreativitou a hravostí.
V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem je architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkají s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie. „V letošním roce klademe ještě větší důraz na doprovodný program jednotlivých dnů,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.
Unique Unique je letos určen celé rodině. Na své si zde přijdou všichni, kteří ve svém životě vyhledávají kvalitu, nejmodernější trendy, ale i odpočinek a zábavu. Myslí se zde na moderní, aktivní ženy, muže i rodiny s dětmi. Ti všichni zde získají množství zážitků nejen z aktuálních prezentací mnoha známých firem, ale využít mohou i speciální nákupní příležitosti a bohatou nabídku aktivit z doprovodného programu. Také letos přijali pozvání zúčastnit se projektu prestižní partneři ze všech oblastí životního stylu, ať už se jedná o bydlení, design, finanční poradenství, módu, gastronomii nebo nejrůznější požitky. Návštěvníci se mohou setkat s produkty a službami firem Erste Premier, Exx, Caldera Spas, DēLonghi, Innex, Hypnose, Miele, Moser, Stockist, Vibel, Bang & Olufsen a mnoha dalších. Každý den bude zaměřen na některé z komplexnějších témat souvisejících s životem moderní a aktivní rodiny. Kromě prezentací, konzultací, speciálních nákupních aktivit či soutěží se návštěvníci mohou těšit např. na degustace koňaků společnosti U staré studny, doutníků a kubánských rumů firmy Tabak Invest, čokoládových specialit od Mon Chocolatier, kulinářské show nebo dětský program s workshopem.
Pravidelně aktualizovaný program naleznete na www.unique-unique.cz.
Akce bude zakončena charitativní aukcí, jejíž výtěžek bude věnován na konto Nadace Leontinka, která se stará o děti se zrakovým postižením.
Fenomén pop-up
K prvním tvůrcům pop-upů patří newyorští a britští umělci, kteří je pořádali od 90. let 20. století. Vytipovali si opuštěnou budovu, uspořádali vernisáž a za pár dní výstavu zase sklidili. Vystavená díla byla k vidění pouze v rámci daného pop-upu, což jim dodávalo určitý nádech exkluzivity. Pokud se jedná o komerční značky, mezi průkopníky můžeme zařadit módní dům Commes des Garcons, který otevřel v roce 2004 pop-up v Berlíně. Mimořádný úspěch projektu inspiroval i další značky, např. Gucci nebo GAP. Mezi Mekky pop-upů dnes patří především New York, Londýn nebo Berlín.
PARTNEŘI PROJEKTU POP-UP BOUTIQUE UNIQUE UNIQUE
Organizátor:
Dorland
Generální partner:
Orco
Hlavní partneři:
Erste Premier, Exx
Partneři:
CalderaSpas, DēLonghi, Hypnose, Innex, Miele, Moser, Stockist, Vibel
Image partneři:
Aquapalace Praha, 1 Year & More Production, Baby Luxury, Banbin, Bang & Olufsen, Holland Flowers, Holmes Place, InterSpar, Jean Klébert, Mario Wild Flowers, McDonald´s, Mon Chocolatier, Power Plate, SSI, Tabak Invest, U staré studny
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI
Hlavní mediální partner:
Frekvence 1
Partneři:
Design & Home, Dolce vita, Esquire, Family Star, Golf & Style, Harper´s Bazaar, Iluxurylife.cz, Jenpromuže.cz, Jenproženy.cz, Moderní byt, Můj dům, Ona Dnes, Parlamentní listy, Rezidence, Svět potravin
10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.
09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.
11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.