26.04.2021 Jana Čiháková
PENNY dnešním dnem zahajuje projekt „HÝBEME SE HEZKY ČESKY", díky kterému podpoří v letošním roce stovky dětských sportovních klubů napříč všemi regiony, a to finančně i materiálně v celkové výši přes 5 miliónů korun. Ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů otevírá možnost přihlásit se do soutěže o finanční a materiální podporu pro tisíce týmů. Celkem podporu na základě hlasování obdrží 465 klubů po celé zemi.
Cílem projektu je v aktuální situaci podpořit sport českých dětí. Týmy se mohou přihlásit od dnešního dne na stránkách projektu www.hybemesehezkycesky.cz „Pro děti je pohyb a sport jako takový jedním ze základů zdravého vývoje. My dospělí jsme odpovědní za to, abychom dětem vytvářeli podmínky pro jejich zdravý a šťastný život. Vnímáme situaci, která trvá už více než rok, proto jsme se rozhodli připravit projekt, který jejich aktivity podpoří," říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY a Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu dodává: „Nechtěli jsme soutěž pro jednoho vítěze s jednou velkou cenou, naopak chceme podpořit děti po celé zemi. Naše prodejny jsou na téměř čtyřech stech místech České republiky a my chceme být lidem žijícím v jejich okolí dobrým sousedem a dělat vše, co jim život zkvalitní nebo usnadní. Proto od nás dostanou podporu kluby ve všech regionech."
PENNY tímto projektem podpoří nejen děti napříč republikou, ale také v nejrůznějších sportech, počínaje nejpopulárnějším sportem u nás - fotbalem, ale také florbalové, basketbalové, volejbalové nebo plavecké oddíly. Mohou se přihlásit i týmy, v nichž se děti věnují házené, atletice, gymnastice, badmintonu, cyklistice, ping pongu, šermu, a dalším sportům. „Chceme podpořit děti v pohybu bez ohledu na to, jaký sport je baví, a my jim pomůžeme pořídit například nové dresy nebo další vybavení. Smyslem celé akce je nejen podpora samotných klubů, ale chceme doslova rozhýbat Česko. Vnímáme to i jako příležitost k diskusi o významu sportu pro děti a jejich vývoj tak, abychom přispěli k růstu zdravé společnosti. Prostě HÝBEME SE HEZKY ČESKY," doplňuje Vít Vojtěch.
Do hlasování o finanční a materiální podporu se mohou přihlásit všechny týmy, které jsou členy České obce sokolské nebo Asociace školních sportovních klubů. Celkem se tak může zapojit až téměř 6 tisíc aktuálně registrovaných týmů. „Když jsme dostali nabídku být součástí tohoto projektu, neváhali jsme. Naše poslání je vést Čechy k pohybu a společné aktivitě a díky tomuto partnerství budeme mít zase o kousek víc možností tomuto příslibu dostát. Podpora našich mládežnických oddílů, obzvláště v této době, je nesmírně důležitá. Každá společnost, která tuto pomocnou ruku podá, ukazuje, že to myslí s našimi dětmi dobře, a zaslouží si poděkování a respekt," říká Marek Tesař, výkonný ředitel České obce sokolské a Svatava Ságnerová, prezidentka AŠSK dodává: "Mám velkou radost, když se nám v Asociaci daří podporovat děti v jejich sportovním úsilí a motivovat je k pohybu. Projekt Hýbeme se hezky česky je ideální příležitostí, jak po dlouhém sportovním útlumu zase postavit dětský sport v Česku na nohy!"
Vedoucí a zástupci klubů mohou ode dneška až do 19. května 2021 svůj tým přihlásit do projektu na stránkách www.hybemesehezkycesky.cz . Od 3. června pak bude probíhat online hlasování, z něhož vzejde ve 155 mikroregionech 465 finalistů (v každém mikroregionu tři). Všechny tyto týmy obdrží balíčky zdravé výživy z produktů PENNY a zúčastní se finálního hlasování, kdy první tým v každém mikroregionu obdrží finanční ve výši 15 000 korun, druhý a třetí tým v pořadí obdrží finanční podporu 5 000 korun. Celková podpora PENNY tak přesáhne částku 5 000 000 korun.
V rámci projektu PENNY připravilo 360stupňovou kampaň, včetně TV spotu, jeho propagace v tištěných médiích, na billboardech a na sociálních sítích. Kampaň mimo jiné podpoří sportovci a známé osobnosti.
Podrobné informace najdete na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz .
Zdroj a foto Penny Market
11.09.2024 | Sněmovna zřejmě schválí vládní novelu zákona o spotřebních daních, která především zmírňuje podmínky, za nichž mohou majetkově nebo personálně propojené minipivovary dosáhnout na nižší sazbu spotřební daně z piva. Sněmovna ji dnes propustila do závěrečného čtení. Pozměňovací návrh k ní v dnešním druhém čtení nikdo z poslanců nevznesl.
11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.
10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.