Penny proti dětské obezitě: Chceme rozhýbat děti, tvrdí zástupci

Penny proti dětské obezitě: Chceme rozhýbat děti, tvrdí zástupci

26.04.2021 Jana Čiháková

PENNY dnešním dnem zahajuje projekt „HÝBEME SE HEZKY ČESKY", díky kterému podpoří v letošním roce stovky dětských sportovních klubů napříč všemi regiony, a to finančně i materiálně v celkové výši přes 5 miliónů korun. Ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů otevírá možnost přihlásit se do soutěže o finanční a materiální podporu pro tisíce týmů. Celkem podporu na základě hlasování obdrží 465 klubů po celé zemi.

Cílem projektu je v aktuální situaci podpořit sport českých dětí. Týmy se mohou přihlásit od dnešního dne na stránkách projektu www.hybemesehezkycesky.cz „Pro děti je pohyb a sport jako takový jedním ze základů zdravého vývoje. My dospělí jsme odpovědní za to, abychom dětem vytvářeli podmínky pro jejich zdravý a šťastný život. Vnímáme situaci, která trvá už více než rok, proto jsme se rozhodli připravit projekt, který jejich aktivity podpoří," říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY a Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu dodává: „Nechtěli jsme soutěž pro jednoho vítěze s jednou velkou cenou, naopak chceme podpořit děti po celé zemi. Naše prodejny jsou na téměř čtyřech stech místech České republiky a my chceme být lidem žijícím v jejich okolí dobrým sousedem a dělat vše, co jim život zkvalitní nebo usnadní. Proto od nás dostanou podporu kluby ve všech regionech."

Musí nám vyrůst zdravá společnost

PENNY tímto projektem podpoří nejen děti napříč republikou, ale také v nejrůznějších sportech, počínaje nejpopulárnějším sportem u nás - fotbalem, ale také florbalové, basketbalové, volejbalové nebo plavecké oddíly. Mohou se přihlásit i týmy, v nichž se děti věnují házené, atletice, gymnastice, badmintonu, cyklistice, ping pongu, šermu, a dalším sportům. „Chceme podpořit děti v pohybu bez ohledu na to, jaký sport je baví, a my jim pomůžeme pořídit například nové dresy nebo další vybavení. Smyslem celé akce je nejen podpora samotných klubů, ale chceme doslova rozhýbat Česko. Vnímáme to i jako příležitost k diskusi o významu sportu pro děti a jejich vývoj tak, abychom přispěli k růstu zdravé společnosti. Prostě HÝBEME SE HEZKY ČESKY," doplňuje Vít Vojtěch.

Do hlasování o finanční a materiální podporu se mohou přihlásit všechny týmy, které jsou členy České obce sokolské nebo Asociace školních sportovních klubů. Celkem se tak může zapojit až téměř 6 tisíc aktuálně registrovaných týmů. „Když jsme dostali nabídku být součástí tohoto projektu, neváhali jsme. Naše poslání je vést Čechy k pohybu a společné aktivitě a díky tomuto partnerství budeme mít zase o kousek víc možností tomuto příslibu dostát. Podpora našich mládežnických oddílů, obzvláště v této době, je nesmírně důležitá. Každá společnost, která tuto pomocnou ruku podá, ukazuje, že to myslí s našimi dětmi dobře, a zaslouží si poděkování a respekt," říká Marek Tesař, výkonný ředitel České obce sokolské a Svatava Ságnerová, prezidentka AŠSK dodává: "Mám velkou radost, když se nám v Asociaci daří podporovat děti v jejich sportovním úsilí a motivovat je k pohybu. Projekt Hýbeme se hezky česky je ideální příležitostí, jak po dlouhém sportovním útlumu zase postavit dětský sport v Česku na nohy!"

Hýbeme se hezky česky

Vedoucí a zástupci klubů mohou ode dneška až do 19. května 2021 svůj tým přihlásit do projektu na stránkách www.hybemesehezkycesky.cz . Od 3. června pak bude probíhat online hlasování, z něhož vzejde ve 155 mikroregionech 465 finalistů (v každém mikroregionu tři). Všechny tyto týmy obdrží balíčky zdravé výživy z produktů PENNY a zúčastní se finálního hlasování, kdy první tým v každém mikroregionu obdrží finanční ve výši 15 000 korun, druhý a třetí tým v pořadí obdrží finanční podporu 5 000 korun. Celková podpora PENNY tak přesáhne částku 5 000 000 korun.

V rámci projektu PENNY připravilo 360stupňovou kampaň, včetně TV spotu, jeho propagace v tištěných médiích, na billboardech a na sociálních sítích. Kampaň mimo jiné podpoří sportovci a známé osobnosti.

Podrobné informace najdete na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz .

Zdroj a foto Penny Market


Mohlo by vás zajímat

Sněmovna zřejmě schválí snazší podmínky nižší daně z piva pro malé pivovary

11.09.2024 | Sněmovna zřejmě schválí vládní novelu zákona o spotřebních daních, která především zmírňuje podmínky, za nichž mohou majetkově nebo personálně propojené minipivovary dosáhnout na nižší sazbu spotřební daně z piva. Sněmovna ji dnes propustila do závěrečného čtení. Pozměňovací návrh k ní v dnešním druhém čtení nikdo z poslanců nevznesl.

Brambora není jen jedna: Vyznáte se v odrůdách?

11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.

O lihoviny je menší zájem, jejich prodeje poklesly

10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.