18.12.2014 Redakce
Přední český producent masných výrobků, značka SCHNEIDER, své kompletní portfolio výrobků převléká do nových obalů.
Nejde pouze o redesign značky a nový claim „S námi dokážete velké věci“, ale i o uvedení komplexní komunikační strategie. Inovované obaly přinášejí spotřebitelům ucelené informace o produktech a jsou již plně v souladu s novou obalovou legislativou Evropské unie, která vstoupila v platnost 13. prosince 2014.
Značka SCHNEIDER psala řeznickou historii již od roku 1898, ale její vývoj nedobrovolně skončil v roce 1948 po nástupu komunistického režimu. Na trh s masnými výrobky se značka SCHNEIDER vrátila v roce 1992. Již v roce 1997 v průmyslové zóně v Plzni na Borských polích odstartovala výstavba nového moderního masokombinátu, který splňuje všechny normy Evropské unie. V roce 2008 přibyla druhá výrobní hala, ovšem rozvoj výrobního programu a obliba masných výrobků se značkou SCHNEIDER přiměli společnost Masokombinát Plzeň s.r.o. k výstavbě třetí haly na Borských polích.
Všechny výrobní prostory jsou držitelem prestižní mezinárodní certifikace BRC (British Retail corporation), garantující kvalitu a bezpečnost vyráběných potravin. Investice do modernizace výrobních zařízení pokračují v Plzni kontinuálně dodnes. Výrobní program značky SCHNEIDER, který je s více než pěti sty pracovníky významným regionálním zaměstnavatelem, se neustále rozšiřuje. Vedle tradiční výroby párků, šunek a delikates společnost vyvíjí a úspěšně uvádí na trh nové řady výrobků jako například Ready to Eat, či sezonní speciality (Gril a Zabijačka). V současné chvíli jsou součástí uceleného portfolia i velmi oblíbené speciální řady Kids či Fitness. „Velmi pečlivě monitorujeme spotřebitelské trendy, a co nejrychleji na ně reagujeme, i to je vedle koncentrace na kvalitu základem našeho úspěchu,“ uvedl Jiří Mlích, generální ředitel společnosti Masokombinát Plzeň s.r.o.
Kvalitu výrobků s logem SCHNEIDER podtrhují i získané značky kvality Klasa nebo Zlatý klas. V loňském roce pak zavedenou značku Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, získalo i 87 produktů značky SCHNEIDER!
www.schneider-group.cz
www.jaknavelkeveci.cz
Úspěšní a oblíbení šéfkuchaři ze všech koutů České republiky a značkaSCHNEIDER se spojili nad vznikem webových stránek s trefným názvem JakNaVelkéVěci.cz. Stránky jsou jedinečným inspiračním zdrojem pro každého, kdo rád pro sebe a své blízké čas od času v kuchyni přichystá “velkou věc”. Ať už je tou velkou věcí s láskou připravený sendvič, pěkně nazdobený talíř pro naše nejmenší nebo dobře uvařené tradiční jídlo.
Na webu JakNaVelkéVěci.cz najdete nekonečné množství inspirace, a také recepty na různé typy pokrmů, pro různé příležitosti, od oslavy, přes zabijačku, či grilování až po vánoční a velikonoční hostiny. Stránky jsou vytvořeny s důrazem na potřeby uživatele: jsou jednoduché, velmi přehledné a snadno se na nich zorientujete. Recepty jsou roztříděny podle různých kritérií: inspirace pro muže, pro ženy, pro děti, dle použité suroviny, dle sezony nebo dle příležitosti.
16.08.2016 | Tradiční český sýr Apetito přichází na trh v novém obalu a s vylepšeným složením. Sýr je nyní ještě smetanovější a krémovější. Zakysaná smetana byla při jeho výrobě nahrazena čerstvou sladkou smetanou.
10.10.2016 | Rýži, těstoviny, luštěniny, obiloviny, kuskus, ale také vločky a různé přílohové nebo polévkové směsi můžete v Česku zakoupit pod značkou ARAX. Ta si přízeň svých zákazníků získává již od roku 1997.
30.06.2017 | V pekárnách se od letošního května objevil nový a pro zdraví příznivý druh chleba. Přezdívá se mu Karkulka podle jeho načervenalé barvy a je vyrobený z šedesátiprocentní celozrnné mouky z purpurové pšenice. Díky ní má vyšší obsah antioxidantů, a proto je pro konzumenty zdravější, uvedla v tiskové zprávě mluvčí brněnské Mendelovy univerzity Kateřina Brettschneiderová.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.