V Praze se otevře tržiště ve stylu evropských metropolí

V Praze se otevře tržiště ve stylu evropských metropolí

10.10.2014 Redakce

Zákazníci se mohou těšit na široký sortiment potravin včetně čerstvých ryb, ovoce-zeleniny či masa především ze západní Evropy, České republiky i Slovenska.

Vůně čerstvého pečiva a domácích uzenin se bude znovu linout Dlouhou ulicí v Praze. V druhé polovině října se totiž právě zde, v Dlouhé 14, u malého náměstíčka naproti baru James Dean, po náročné opravě potravin a lahůdek z 80. let, otevře nový obchod s jednoduchým názvem Dlouhá 14  - vaše potraviny zaměřené na kvalitní sortiment z české i zahraniční produkce. Celková prodejní plocha je necelých600 m2 a je inspirovaná zejména moderními městskými tržišti z Mnichova, Frankfurtu a Paříže.

Zákazníci  Dlouhé 14 se mohou těšit na široký sortiment potravin včetně čerstvých ryb, ovoce-zeleniny či masa především ze západní Evropy, České republiky i Slovenska.„Naším cílem je oslovit každého, kdo již není spokojený s každodenní nabídkou supermarketů, která se stále nedá srovnat s nabídkou našich západních sousedů, a pro něhož je podstatná kvalita a původ potravin, které nakupuje. Podle toho vybíráme i naše dodavatele a partnery,“ říká manažer projektu Jakub Musial.

Čerstvé pečivo, zákusky, ale i kavárnu k posezení poskytne oddělení Moje Kredenc, v jejímž sortimentu zákazníci naleznou i speciální Břevnovský žitný chléb,který je připravován ze 70% žitné mouky, pravý kváskový chléb a pečivo dříve známe z italské pekárny na Strakonické. Pečlivě a osobně vybírané ovoce a zeleninu z celé Evropy přiveze do Dlouhé 14 vyhlášené pražské zelinářství Kunratická Stodola a její majitel Jan Soukup.

Dle technologie Qualivo vyzrálé české a speciální toskánské hovězí „Chianina“, organické „přeštické“ a toskánské vepřové „cinta senese“ i domácí vyhlášené chrudimské uzeniny bude možné koupit v tradičním řeznictví a uzenářství Ladislava Francouze z Chrudimi, který se dal dohromady s toskánskou farmou MattoneDue bratrů Gerri. Za kvalitu u Ladislava Francouze ručí vlastní chov i výkrm. Rybárna Blue Fjord denně nabídne nejčerstvější ryby i mořské plody, včetně humrů, živých ústřic a jiných měkkýšů a korýšů, které si sami můžete vybrat přímo ze speciálního akvária. Chybět nebudou ani mléčné výrobky, sýry, delikatesy a regionální speciality z celého světa, které zákazníkům nabídne prodejna Food Story specializovaná na produkty „s jasným rodokmenem a příběhem“.

Ve spodní části tržnice čeká útulná vinotéka provozovaná ve spolupráci s předním českým dovozcem vín GlobalWines. Zde bude možné vybírat z více než 800 různých etiket, které se budou prodávat za ceny z e-shopu. V případě zájmu si zákazníci budou moci nechat vytvořit dárkový koš z jakýchkoli produktů ze sortimentu tržnice. Menší koše připraví personál na počkání, větší na objednávku.

Pro své návštěvníky bude tržnice připravovat i pravidelné akce jako jsouřízené degustace a ochutnávky místních specialit. Prostor bude možné využít i pro originální vánoční večírky, porady, tiskové konference, rodinné oslavy, ale i firemní nebo soukromé párty.„Nemáme v plánu otevírat další výběrový supermarket. Dlouhá 14 bude unikátní právě svým konceptem ve stylu tržiště, takový totiž v Praze stále chybí. Měl by to být prostor, kde každý den naleznete nejen kvalitní, čerstvé a výběrové potraviny za přijatelné ceny, ale zároveň místo zde budetemít možnost se scházet a potkávat jako na správném tržišti, která v Evropě mají i společenský rozměr,“ doplňuje Jakub Musial.


Mohlo by vás zajímat

Chléb je opět v kurzu. Jak poznat ten nejlepší?

24.05.2018 | Díky populárním farmářským trhům se v posledních letech stal hitem chléb kvasový. Přitom už v 15. století za vlády Jiřího z Poděbrad se peklo dvanáct druhů chleba. V České republice přitom máme dnes více než 700 pekáren, které vyrobí denně zhruba milion pecnů. Jak ale poznat ten skutečně kvalitní?

Brusel rekonstruuje a modernizuje smažírny brambůrků

25.05.2018 | V zemi, kde je kornout s hranolky králem a majonéza královnou, se může zdát zásah do tradičních belgických smažíren této pochoutky riskantní.

Coca-Cola uvedla na trh svůj první alkoholický nápoj

28.05.2018 | Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.